Tiger of Sweden
Tiger Of Sweden´s vision var at; Tage jakkesættet ud af banken og bringe det ud på gaden. Hvilket jo må siges at være lykkedes og i dag gør dem til et symbol på det skandinaviske minimalistiske modebillede.
Læs mere om Tiger Of Sweden
Læs mere om Tiger Of Sweden
Det svenske brand Tiger of Sweden blev relanceret i 1993, efter at have eksisteret siden 1903. Alle disse års erfaring brugte de på, at skabe grundlaget til det vi kender, som Tiger i dag. Deres vision var at; Tage jakkesættet ud af banken og bringe det ud på gaden. Hvilket jo må siges at være lykkedes og i dag gør dem til et symbol på det skandinaviske minimalistiske modebillede. Kendetegnet for kollektionerne er også, at de er produceret i de ypperligste materialer, hvilket afspejler sig i at metervarerne, hvoraf nogle er specialudviklede i samarbejde med producenterne. I 1997 introducerede Tiger deres damekollektion, der bygger på samme visioner og repræsenterer det klassiske look i uovertrufne kvaliteter.