D.A.T.E.
D.A.T.E. designet er anderledes og bryder med normerne, da materialevalget og farverne altid er nytænkt og specielt sammensat.
Læs mere om D.A.T.E
Læs mere om D.A.T.E
D.A.T.E. Er en succes historie der bygger på en god ide og meget hårdt arbejde. De fire grundlæggere af brandet mødtes i 2005 i London og besluttede foretage en ændring i deres liv, og skabe noget som de brændte for, i stedet for bare at affinde sig med deres arbejdsliv. Navnet består af forbogstaverne på designerne, og er indbegrebet af nytænkning og design. Det var en hård start for virksomheden, da ingen troede på dem og ingen ville producere fodtøjet – så derfor tog de sagen i egen hånd og lavede selv kollektionen i en garage i London. Ved rent held fik de en lille stand på Pitti Immagine Uomo og solgte på tre dage 8000 par sneakers – en succes var skabt og i dag sælger de mere end 250.000 par sneakers om året. Designet er anderledes og bryder med normerne, da materialevalget og farverne altid er nytænkt og specielt sammensat.